23/12-09

Då var dan före dopparedan snart slut för min del i alla fall.
Dagen blev inte alls som jag hade tänkt, men men. Skinkan jag skulle ha köpt idag när pengarna trillade in fanns inte på willys så någon skinka bidde det inte tyvärr.
Sen var det dagen-innan-jul myset med Jeppe som inte heller riktigt blev som jag ville, tvätten var liksom i vägen.
Men imorgon är det ju självaste julafton och då kommer vi inte att träffas på hela dagen, vilket jag tycker är lite synd. Men jag kommer ju iaf att få åka pulka med Markus och det är ju skoj!

Men nu ska jag ner och hämta den sista tvätten och sen blir det sängen. Mor hämtar mig 9.15 imorgon så det är bäst att nana tidigt.

Natti natt alla och fall det inte blir något inlägg imorgon så..
GOD JUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0