27/12-09

Jahopp, då var julhelgen över. Ett år kvar till nästa jul, käns sjukt skumt eftersom jag inte har haft någon slags julkänsla överhuvud tagt.
Denna julen har stressmagen bara varit ivägen och den spakar fortfarande. Det är sjukt jobbigt, ska söka vård för den nu efter nyår och hoppas på att de kommer fram till något bra.

Idag så är det middag hos svärmor, om jag nu följer med, magen som sagt. Suck! Jag menar folk måste ju börja undra vad det är för fel på mig och det är ju lite jobbigt :(

Jaja, jag måste hem till mor idag iaf, även om jag inte riktigt känner för det heller. Jag har knapt något kattmat kvar och eftersom mina katter äter specialfoder så måste jag hämta hos morsan för jag har inte pengar att köpa nytt just nu.

Men nu ska jag ta och äta en macka och hoppas att det hjälper lite.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Jessica

stackare=( jag tycker också du ska söka vård för magen.när ja gjorde de första gången så fick jag nämligen en massa magmediciner & pulver å shit som jag fick testa mig fram med. hjälpte inte mej tyvärr=( Men något av dem kanske hjälper dig?? krya på dig!mvh jessica

2009-12-29 @ 13:05:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0