Efter ett par dagars tystnad

Ja sorry att jag inte har skrvit så mycket, men det har inte hänt så mycket ändå. Eller det har hant massor men inget jag vill dela med mig av till hela världen :P

ÄR sjukt trött idag, har varit med syster emma på stan och på maxi. Så mycket folk som det var på maxi idag har jag aldrig sett.

Imorgon är det nyår och som vanligt så har man inget bestämt, men något blir det ju säkert... Hoppas jag :P

Men nu ska jag återgå till Simpsons och soffan.. Mmmm, mysigt!

Ha det fint!


Kommentarer
Ida

Hihi! Bara till att börja odla! :D Hehe! Dags att klippa och slinga det nu dock....

2009-12-30 @ 21:21:17
URL: http://ajida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0