Fluga i halsen??

Sjuukt segt var det att gå upp idag, vaknade gjorde jag av att det kändes som det flög in en pluga eller nåt i munnen på mig och satte sig i halsen. Det sura är att det känns som flugjäveln sitter kvar.
Men åter till sjuuukt seg morgon, jag har legat i sängen nästan en timme utan att orka gå upp. Katterna har fått spel på mig.

Idag kommer iaf det här jävla provet, det sista för iår. :S Det jag knapt har pluggat till :S Men hoppas hoppas, peppar peppar att det kommer att gå bra ändå.
Efter provet ska jag följa med Camilla hem och få min juulklapp :D tihii! Alltd lika spännande med klappar.
Och sen ikväll ska måste jag upp till Alma..

Men nu blir det frulle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0