10 April 2010

Här sitter jag hos mor och har precis ätit mumsig god mamma mat, dricker ett glas vin gör jag också. Ett välförtjänt glas vin efter två tidiga mornar.

Imorgon skulle jag ju ha börjar klcokan 13.30, men eftersom min handledare fortfarande är sjuk och den jag går med nu börjar klockan 15 så får jag göra det också :)

Så eftersom jag har en jätte sovmorgon imorgon så vill jag hitta på nåt kul ikväll. Någon som har en ide? Jag orkar verkligen inte kaga folk som jag brukar göra, så för all del hör av er!

Det har förresten hänt nåt lustigt med mig.. Något konstigt psykiskt. Ibland kan jag få sån ångst men samtidigt som just nu ex. så blir jag heelt rastlös och uppspelt, nästan manisk. Jätte lustigt? Vet inte om det är särskillt bra? Hmm, dom på praktiken kanske smittar? :O Haha!

Men nu ska jag gå in på tradera och leta fröer till balkongen :)

Ha en treeevlig kväll!


Kommentarer
jessica

precis sån blir jag med!=)

2010-04-10 @ 20:02:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0