3 April 2010

Nu kom jag upp ur sängen, är fortfarande lika sjukt trött i både kropp och själ. Men bakis det är jag inte, blev inte så hårt igår. Men tack Hasse för jägern, den gjorde susen.
Kvällen igår slutade som den började.. Seegt. Kom hem vid halv 4. Somnade vid halv 5 så jag var nästan uppe i ett dygn. Inte konstigt att jag är trött.

Idag är jag mest konstig, tankar flyger och far ut och in ur huvudet, känner mig lite förvirrad. Men jag löser säker detmed, det  brukar jag ju göra.

Men nu funderar jag på att gå bort till Willys och köpa nachchips, är så sjukt sugen på det och gucamole. Meen jag får se hur det blir med det, är ju ganska jobbigt att dra mig bort dit.

Ha en bra dag! Gla Påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0