Fredag kväll

Och jag är hemma och framförallt vill vara hemma.
Sitter här med en pytteliten flaska vin (25 cl) som jag har fått av kära syster. Tittar på talang och pratar med underhållande människor på msn. Gillar denna fredagkvällen.

Idag har det varit en aktiv underhållande dag, förutom då att skitgubben ringde i morse.
Jag gick upp, underbara väder, drackmitt kaffe och gjorde mig iordning.
Åkte in till skolan för att lyckas med det där hävla efterhängsna provet, men tror dock inte att jag lyckades denna gången heller :/
Efter det hämtade syster+barn och pappa upp mig och det blev en utflyckt till både plantagen, a6 öb och stan.

Tillslut kom jag hem och gjorde pastasalladen till imorgon.

Nu sitter jag som sagt mest och förfestar och taggar morgondagen. Pööni och Alex hämtar mig strax efter 7imorgon bitti och då kör vi väl igång antar jag.
Vi kommer vara sjukt snygga iaf, det är ju huvudsaken och det kommer bli så sjukt roligt! Men det har ni väl förstått eftersom jag har sagt det ett par gånger nu, haha.

Men nu ska jag titta vidare på min kära tv:)

Ha en superbra kväll!
Jag just nu med en sämst webcm bild :)
Riktigt röd och rosig om kinderna med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0