HOCKEY!!

Intressanta reaktioner på mitt förra inlägg, jag kanske ska fortsätta med sånt. Kan vara kul, nu har jag ju lite mer att ta av i erfarenheter och så om man gämför med för ca 1 år sen.
Praktiserar man på en psykiatrisk avdelning så hör och ser man en hel del. Mycket väldigt misär och deppigheter men också personer som går därifrån lyckligare än de har varit på mycket länge.

Nu är jag hos mamma igen, har kommit på att det är smidigare (av ren lathet) att sova här när man har jobbat kväll och ska upp tidigt imorgon.
Sprang hem efter andra halvlek och han precis hem till början av tredje, så nu sitter jag här och kollar och skriver samtidigt. Sjukt jobbigt, det där med simultankappacitet är inte min grej alltså. Plus att jag är hungrig och mamma tjatar samtidigt också.

Fick reda på av syster med att jag har jobb hela sommaren på Bondberget, ska dock ringa och dubbelkolla med chefen där för säkerhetens skull.

Men nu 100 % hockey.
KOM IGEN NU HV71!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0