Ingen träning..

Nä jag ska lägga ner träningen nu medans jag har praktik iaf, det blir för mycket för mitt lilla huvud och min lilla kropp. Dessutom så vet jag inte om fotboll iktigt är min grej. Det ända jag tycker om på träningarna är då vi inte spelar nämligen och då kanske man ska träna något annat ställer för fotboll. Vi får se hur det blir...

Så ikväll ska jag ta det lugnt, somna tidigt för att att gå upp tidigt imorgon igen.
Men sen är jag ledig på onsdag :) Då ska jag antingen vara barnvakt eller så ska syster och barn komma hit på lunch. Myyys!

Men nu åter till soffan, får besök här om någon timme. Jeppe kommer hit på en fika, var ju ett bra tag sen jag träffade han nu.

Ha en underbart trevlig kväll!


Kommentarer
jessica

åh,va roligt att ni kan träffas över en fika trots att ni gjort slut!=)

2010-04-05 @ 16:24:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0