Pigg :D

April stavas med ett l, tack jessica för att du upplyste mig om det :P Haha!

Förresten jag är pigg! eller så går jag på överskottsenergi idag, jag vet inte nåt är det. Skulle varit skönt att träna idag men det kan jag inte. Lyckas inte att ta mig ut till N-Hammar själv, varken pööni eller Emma kan idag nämligen. Och ni som kommer att säga, det är bara att ta 25:an. Så lätt är det tyvärr inte.

Så nu håller jag på att laga mat, en mumsig fläskfile med ugnsgrönsaker blir det idag. Tror minsann att det kommer att bli super gott! Någon som vill ha är det bara att komma hit. Ring innan bara så jag vet att det räcker, haha.

Annars så är det inte så mycket mer att säga, börjar bli ganska så hemmastadd på praktiken nu. Har tagit massa Urin-Tox prover idag och det gick utan problem. Fått fixa och dona lite. Det ända jobbiga äratt jag inte vet om dom gillar mig där uppe, har böjrat bli mig själv nämligen. Tyken, dryg osv, meen jag vet inte om det uppskattas. Kanske borde tänka lite på vad jag hä ver ur mig.

Puss och Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0