Tjenixen din penis skalle :)

Haha! Som ni märker så har jag ganska tråkigt. Har inte alls för mycket att göra.
Än sålänge har jag gjort tre photo kollage och två header designer, varav den som ligger uppe nu är jag ganska nöjd med. Väldigt enkel och fin. Sen ändrade jag ju som ni ser textsnitt och färg med.
Sen har jag ju diskat, torkat av alla ytor i köket, dammsugit och torkat golvet i köket. Så lite duktig har jag också varit :)

Tre saker jag inte förstår mig på: Photoshop, att koppla ihop saker med sladdar och kablar, andra språk än svenska och engelska
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en stoor påse ostbågar, Socialomsorg boken, min kamera.. bland annat
Tre saker jag gör just nu: fipplar med bloggen, kollar på TopModel, gosar med Smigge
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa till Kina och gå på muren, vara nöjd med mitt jobb, leva ett nästan Svenssonliv
Tre saker jag kan: Laga mat (faktikst), ta ett venprov, sticka
Tre saker jag inte kan: baka, åka skateboard, måla naglarna
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Du hade tid-Lars Winnerbäck, How To save a life-The Fray, Nuttin No Go So-Notch
Tre saker jag skulle vilja lära mig: photoshop, fotografera, träna ordentligt
Tre favoriträtter: Moster Ingers Lasange, Soppa i alla former, Kycklingkebab-plus mycket mer

Så, nu har försrivit lite mer tid då. Sissi ringde och uppehöll mig en stund nu med. Hon berättade lite kul information. Att folk inte kan förstå att man inte kan bete sig hur som helst, kanske inte mot personen i fråga med mot hennes vänner. Men jaja, inte mitt problem.

Nu ska väl jag hitta på nåt nytt kuligt att göra, kanske skulle ut och promenera en lite sväng..? Antagligen kommer jag inte att göra det, men tänka på det kan jag ju göra.

Ha en trevlig kväll och nu ska jag inte skriva nåt mer inlägg idag, tycker minsann att jag har tjötat färdigt för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0