Vem är jag??

Ditt namn? Ylva

När fyller du år? 25 Juli

Några utsmyckningar på din kropp, isf var? 4 tatueringar, en på ryggen, vaden, armen och ankeln

Har du piercing: inte mer än öronen, kan dock tänka mig fler. Men våågar inte :P

Vill du gifta dig: Klart!

Vill du ha barn: Absolut!

Är du bra på att laga mat: Jo det är jag väl. Lagom bra iaf :)

Är du flygrädd: Nej, icke. Men jag blir nervös ;)

Vilken är din favoritglass:
Nogger

Vilken ögonfärg har du? Lite blandat, gaska tråkiga

Hur lång är du? 1.54 m

Vad har du på dig just nu? Mammas mjukisbyxor och min sovtröja

Vilken årstid är bäst? Våren/försommaren/sommaren

Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag har lätt för humor, slänga käft med folk är kuul :)

Vad är du bra på? Att ta hand om andra människor

Vem älskar du mest på denna jorden? Familejen, vännerna och katterna

Vem är din allra bästa vän? Oj, svår fråga. Det finns flera

Vem vet allt om dig? Ingen tror jag, många vet mycket. Men inget vet allt

Vem är roligast av dina vänner?
Det beror på, men Pööni är ju förstås stördast

Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är snygga!

Vem är mest partyprisse? Pernilla!

Vem är den du helst har filmkväll med?
Ulrica tror jag nog, men helst med alla samtidigt

Vem av dina vänner är mest "evil"? Pernilla ;P

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
Varför skulle jag ha med mig någon??

Vem står dig närmast? Jaadu..

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp, dock bättre med mamma än pappa

Vem är farligast i din familj?
Syster Emma, om jag inte kan välja mig själv. Mohahahah

Vem ser roligast ut i din familj?
Bror :)

Har ni något husdjur? Mina två älsklingar, kissarna

Vem har du mest gemensamt med? Ingen och alla

Vem står för underhållningen? Hum..

Vem sover du oftast med? Katterna

Roligaste kvällen med familjemedlem? Det finns ganksa många

Vad har du gjort? Idag? Gått upp ur mammas soffa och sitter nu med morgonkaffit

Har du varit glad idag? Jorå :) Känns som att det kommer bli en bra dag

Har du varit ledsen idag? Nix

Har du gjort något bra idag? Noop, men jag ska hjälpa min mor med kalasfixande

Vad ska du göra nu? Kalas om två timmar

Har du gjort något dåligt idag? Nej

Vad har du ätit idag? Noop, inte än

Har du duschat idag? Nej, men jag ska

Är du trött nu? Ohja!

Vad händer imorgon? Praktiken kallar

Är du hungrig just nu? Nepp

Vad är klockan nu? 09.11

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se

Hur länge sen var det du träffa din mamma? 10 minuter sen kanske

Hur länge sen var det du träffa din pappa? I fredags

Lyssnar du på musik just nu? Ingen, mamma har på radion i köket

I så fall, vilken låt för tillfället? Ingen, dom bara tjöötar

Vad gillar du för musik? Det mesta faktiskt, men närmst hjärtat ligger Winnerbäck

Har du kysst någon idag? Nee :/

När går gränsen vid otrohet? Det beror på..

Är du romantisk? Jag tror det??

Är du svårflörtad? Nej det är jag inte :P

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jao

Har du nångång slagit någon? Ne, bara på skoj eller mina syskon :P

Har du lekt med någons känslor? Det hoppas jag inte, förlåt iså fall

Är du en bra pojk/flickvän? Absolut att jag skulle, den bästa!

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? inte en aning faktiskt

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nej nej nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej nej nej

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat, tråkigt :/

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Det kan vara väldigt olika

Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Jaa.. 

Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jaa

Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej

Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja

Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej

Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej

Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja

Somnat gråtande pga kärleken? Mååånga gånger.

Varit på en blind date? Nepps

Har någon du varit tillsammans med nån som har ljugit för dig? Antagligen, men bara smågrejer. Vita lögner så att säga

Låt som när du är ledsen sörjer till? Det finns många

Nämn något du är väldigt fäst vid: Mobilen sorgligt nog :P

Vad får du oftast komplimanger för?
Ja du..

Vad är din största svaghet? Cigg, snus och kaffe

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Båda två

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Haha, bra jobbat. Lite full redan då? ;)"

Hur svarar du i mobilen: Känner jag personen är det ofta nåt drygt Halloooouuu, annars Hej, det är Ylva

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Komemr inte ihåg

Brukar du komma i tid? Ja

När mår du bra: Trevligt sällskap i solen med en kall öl och bra musik

När brukar du oftast gå och lägga dig? Det beror på vad som händer dagen efter

Något du stör dig på:
Mycket!

Är du blyg? Kan vara

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa, det vet jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hahah ;P Defenitivt kissa stående

Vad är det värsta du vet? Spiindlar

Vad längtar du till? SOMMAR!

Vad är det finaste du fått av en kille? Ett armband med berlocker

Om fem månader: Har jag förhoppningsvis ett jobb ?!

Om ett år: Har jag en ny lägenhet, kanske utanför jönköping. Har ett jobb jag trivs med och någon att bo tillsammans med

Du samlar på: Inget..

Kärlek eller sex? Både och

Är det okej att gråta: Lätt!

Vad är det viktigaste i livet? Vänner och familj, välmående


Men nuu måste jag sätta igång, annars blir mamma arg ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0