Venprov är nog nåt för mig

Kom nu säger handledar Martin, nu är det dags samtidigt som han visar upp armväcket. Ylva börjar kallsvättas och känner hur hon bleknar i ansiktet. Shit shit shit, nu kommer det jag har sytit för i ca 3 veckor om inte sen jag började läsa till uska.
Vi kom in i provtagningsrummet och där ligger sjuksköterska Tobbe med armen redo. Ylva känner sig nästan svimfärdig.
Ylva sätter sig och tittar från Tobbe till Martin och tillbaka och dom bara nickar båda två med ett lite flin. på läpparna
Men jag gör det och jag klarar det på första försöket!!!!
Just nu känner jag mig liite bättre än alla andra i hela världen :D

Nu har jag kommit hem från praktiken annu en dag och jag har börjat inse att den faktiskt snart är slut, jag gillar inte riktigt det. Jag vill vara kvar där uppe, jag triivs! Med både arbete och personalen, vill inte tillbaka till skolan igen. Visst det är väl knapt en månad kvar där, men att sen i sommar jobba på ett äldreboende kanske inte är det jag vill. Men men, jag behöver pengar och jag vet ju att jag tycker att det är roligt det med.

Om en knapp timme börjar tvätten, så det är vad jag kommer att roa mig med ikväll. Ska sätta ett par Tomatillofrön (en blandning mellan tomat och physalis) med.

Ha en trevlig eftermiddag, jag hör av mig senare !


Kommentarer
Rebecca

anmäl dig till veckans blogg, de skulle vart kul ! om en vecka röstar jag ut finalisterna, kram becca :)

2010-04-20 @ 16:14:18
URL: http://rebeccaaosterberg.blogg.se/
Tinushja

Fin blogg kommentera gärna vad du tycker om min kram <3

2010-04-20 @ 16:25:17
URL: http://tinushja.blogg.se/
Becca

röstar ut finalisterna imorgon istället, så du vet, kram becca ! :)

2010-04-20 @ 16:54:19
URL: http://rebeccaaosterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0