1 Augusti 2010

Fasen va bra det blev igår, mycket bättre än vad jag trodde och mina serveringskunskaper kom tillbaka. Det är väl så att det man en gång lärt sig alltid finns kvar.
Bröllope i stort blev riktigt bra med, de lyckades att få bruden att gråta ett flertl gånger vilket är bra antar jag.
Idag har jag dick sjuk träningsvärk i iprincip hela kroppen och det är ju inte lika roligt, men men.

Nu snar så kommer SissiSnopp ringa på dörren och så ska vi till Willys och köpa slingfärg till mitt hår och sen ska vi leka hela eftermiddagen. Det är alldeless för längesen jag träffade min gullegris. 


(På bilden gårdgens serveringsusyrsel,
snygg som fan var jag :P
)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0