16 Augusti 2010

Wah, fick vakna alldeles för tidigt idag. Illa, det kom visst en datatekniker hit och skulle fixa en dator.
Men nu är han snart klar och jag ska nog lägga mig och ta en lie powernap innan jag ska göra mig iording för att åka ner till stan och träffa Stine.
Sen efter det så vet i tusan vad jag ska göra i två timmar för att sen åka till jobbet, men det löser sig säkert.

Denna vecka är verkligen inte fullbkad, fasen va skönt. Jag ska leka att jag har min första semestervecka denna veckan. Fast då en semestervecka med två dagars arbete :P Men det ska bli underbart skönt faktiskt att vara lite ledig iaf.
På tisdag ska jag till högskolan och prata med en studievägledare och hoppas att det finns kursplatser kvar, pliiiis!

Meen nu, powernap!
Ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0