21 Augusti 2010

Sicken kväll igår, det gör verkligen ingenting att jag inte kom iväg ut eller vidare från mor min. Vi hade så himla roligt, delade på 1,5 liter vin så mamma blev rätt i gasen hon med.
Vi sjöng kareoke och dansade, skrattade och skojade, en härlig mor/dotter kväll.


Och inte nog med att vi hade riktigt rolig, kräftorna var awesome!
Men vad annars kan man vänta sig av hemkokta morfar/bror kräftor??


Nu vet jag inte riktig vad jag ska hitta på. Jag borde kanske äta nåt och sen boorde jag verkligen städa lite, dammsuga upp all kattsand i alla fall.Men det känner jag inte riktigt alls för faktiskt. Men vi får se, drar jag på lite Oskar eller Lars så kanske städhumöret kommer igång.

Ikväll ska jag hem till min underbara älskade Sissi när hon har slutat jobba. Vi ska snacka massa skit, spela Wii (det har jag bestämt) och sen blir det säker nån bra film också. Sover nog där tills imorgon. Har börjat känna mig så himla ensam hemma det senase :/ Men vi får se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0