27 Augusti 2010

LÖÖÖÖÖÖN! Åh gud va eferlängtad den har varit!

Hör och häpna, jag vaknade (visserligen av väckarklockan) klockan 8:a idag. Ringde Emma från sängen och frågade om hon/dom hade offis-paketet så jag slipper köpa det. Och det trodde hon dom hade.
Efter det tog jag mig upp, gödde katterna, satte på kaffi och tvättade håret. Intressant va?! ;D

Klockan 10.15 ska jag vara på june och möta upp Sissi för en 40 minuter lång frukost och sen blir det klippning. Jag har fortfarande inte en aning om hur jag ska klippa mig, hoppas frisören hra någon bra idé.

Sen när jag är färdigklipps ska jag ringa till Kikki så kommer hon och hämtar mig för en mega mastodont handlingstur i hela stan. Allt från MediaMarkt till Eko-hallen och mycket mer, ska bli himla roligt :)

EFter handlingen är klar så ska jag åka hem, fixa den nya datorn, plantera om smultronen och städa.
Runt 16 kommer både Karin och mamma, Karin för att hon ska titta på TB och mamma för att hon ska hämta kattburen och en plånbok.

Att jag har en fullspäckad dag i dag. Sjukt kul! Ylva gilla!

Men nu ska jag betala räkningar, tjohoo?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0