31 Augusti 2010

Jag överlevde kryssningen med bara en blåtira!! :D
Sjukt kul, med mycket störda påhitt. Det är liksom knappt beskrivbart vad dryga/störda stockholmare kan hitta på. Vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt, det var väldigt skönt och behövligt att komma iväg lite. Umgås och titta på folk som inte kommer från Jönköping, som man inte har någon anknytning till.


Resten av bilderna finns på fb


Idag är det iaf första dagen på högskolan, uppropet r klockan 16.30. Innan dess så ska jag hem till mor och vattna henens blommor och så ska jag följa med syster och barn och handla.

Men nu ska jag nog ta och göra mig iordning tror jag. Ha en super dag och önska mig lycka till på högskolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0