Detta fält måste fyllas i

Så ja, då var snart denna dagen över också.
Sjukt lustig dag har det varit, varför vet jag egentligen inte.
Huvudvärken har gått över nu iaf, var väl lite mat jag behövde antar jag.

Nu sitter jag i soffan, ska hälla upp en stor skål med chips och glo på tv hela kvällen hade jag tänkt.
Städandet idag gick inte så hila bra eftersom huvudvärken kom. Sen när jag den hade försvunnit hade jag inte riktigt ork till att sätta igång igen. Men men, jag får väl ta det sista imorgon efter jobbe, slutar ju trotts allt klockan 14. Plus att hellre lite damm i hörnen än ett rent helvete :)

Ha en finkväll! Och sov så gott sen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0