Ensam om deligering ikväll och imon :O

Nu har jag precis kommit ur en dusch och nu väntar snar sängen.
Tuff dag på jobbet idag med helt eget medicinansvar. Meen jag tror att jag har lyckats att komma ihåg allt som jag skulle. Hoppas jag, annars blir det lite jobbigt imorgon, haha.
Annars har det faktiskt gått över förväntan bra, att jobba med någon som också tar det lugnt och harmoniskt är underbart, det går faktiskt verkligen inte fortare av att stressa.

Imorgon jobbar jag 7-21 med två timmar rast mitt på dagen, tjohoo? Men som jag har sagt många gånger nu, det är underbart goa pengar. Det är dessutom sista schemalagda dagen imon, känns liite jobbig faktiskt.

På måndag däremot så ska jag träffa min underbara älskade Stine för första gången på alldeless för länge. Ska bli så skönt att träffa henne och snacka om allt som vi brukar göra.

Men nu ska jag gå ut och ta min kväll smoke och sen blir det sängiluringen.
NattiNatt!


Zeké en av mina två pojkar.
Dom går runt och roppar på mig att jag ska komma till sängen nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0