Flurri?

Känner mig helt flurri..?



Insåg precis en sak, jag är huungrig! Men jag orkar inte flytta mitt feta arsle till köket för att kolla efer mat i ett tomt kylskåp. Vad gör man då, när man har sådana I-landsproblem? Ring en vän? Fråga publiken? Eller 50/50? Jag kör nog på 50/50 vad nu det skulle innebära i denna situatinen. Hum?!
Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag sitter och skriver just nu, blajjar bara massa gojja. Förutom då att jag faktiskt börjar bli sjukt hungrig. Hade inte varit dumt alls med en kebabrulle eller den nya burgaren på Max, men sånt kan man glömma när man är dålig på att hålla i pengar. (slår mig själv på fingrarna)

Det får nog bli till att göra en riktigt kryddig och god köttfärsås idag, har näligen massa köttfärs i frysen som jag likväl kan äta upp isället för att den ligger där och fryser.

Nä nu får jag skrpa till mig, detta går inte. Fy skäms Kylva!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0