Memories


Har suttit en stund nu och kollat på massa gamla filmen från förra sommaren/året. Underbara minnen, endel mer än andra.
Jag kan inte sicka under stolen med att jag faktisk saknar mina visiter i skåneland, men jag är samtidigt väldigt glad att det blev som det blev. Både han och jag är lyckligare och mår bättre nu. Eller jag gör det iaf, mycket bättre och det tror jag att han gör med.
Jag har inte riktigt vågat kolla igenom fliken "filmen" i "Mina dokument" för att jag inte viste hur jag skulle reagera, speciellt inte just denna tiden detta året. Många av er som läser vet inte vad jag pratar om men det gör inte så mycket. Skönt att bara skriva det. Men iaf, idag kände jag mig mogen och det kändes skönt. Har raderat massa både bilder och filmen som var "onödiga" att ha kvar, men jag har också sparat en hel drös minnen.



Nu ska jag iaf gå och lägga mig för att snart ta mig upp ur sängen igen och gå ner och öppna min port. Sen blir det nana ill klockan ringer jobb imorgon bitti.

Sen fick jag ett mail för en stund sen också som gjorde mig glad. Jag känner verkligen att jag börjar komma tillbaka igen med full kraft. Bitter-Ylva försvinner mer och mer för varje dag som går nu. Idag vaknade jag till och med med et leende på lpparna även att jag skulle jobba 7-14.

NATTINATT! <3


Kommentarer
Kikki

Du sover nog med ett leende på läpparna me så de så din gris... :D

2010-08-09 @ 23:29:17
URL: http://kikkilin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0