Sommartest 2010 (stulet av Elvira)

Har du druckit tills du spytt?
Nix pix det var längesen jag gjorde det
Sårat någon?
Det har jag nog tyvärr gjort
Förlorat en vän? Kanske jag vet inte. hoppas inte det
Träffat nya människor?
Japp det har jag gjort. En jag till och med kan dela en Teambox med
Kysst en främling?
På sätt och vis
Tagit droger? Varför?
Haft en sommarflört?
Japp, men det gick över ganska snabbt
Gråtit?
Massor, men det gör jag ju jämt
Skrattat tills du kissat på dig?
Ne så kul har jag inte haft det
Tältat?
Nä, det är nåt jag faktiskt inte har hunni med.
Varit vaken en hel natt? Mjo, det har jag ju förstås
Solat?
Lite grann, gillar inte det där med att ligga still i solen. Blir så rastlös
Badat?
Så mycket jag har hunnit :)
Haft ett förhållande?
Nepp
Gjort dig riktigt illa? Njet
Gjort några nya piercingar/ tatueringar?
Noop, men snart blir det nog en tattoo till :D
Läst en bok? har försökt :P
Skickat fel sms med flit?
Nää, det vore riktigt illa
Suttit vid datan en hel natt?
Inte en hel natt, varför skulle man det?
Näckat?
Noop, tråkig nog
Solat naken? nesch
Sagt “jag älskar dig” och menat det?
Klart jag har, till mamma bland anna
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Det får man inte göra
Varit i slagsmål?
Aldrig varit i slagsmål
Pussat någon utav samma kön?
Jag har pussat Kikki
Sjungit högt på ett berg?
nä?
Kysst någon i regnet?
noop, tror inte det
Kysst någon i skogen? har inte varit i någon skog
Kysst någon du inte borde?
Kanske..
Tappat rösten? Nepp
Varit på festival?
Nää, hade velat åka på sweden rock, meen jag jobbade
Gått upp i vikt?
Vet inte, inte så mycket isåfall
Gått ner i vikt?
Samma som på förra frågan
Brännt dig?
Som vanligt
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
Nää
Varit utomlands?
:( Nä
Tagit upp kontakten med en gammal vän?
Nää, eller jag träffade ju Stine igår
Haft skadeglädje?
Klart, det är ju den bästa glädjen
Sovit under bar himmel? Nää
Vad kommer du att sakna mest?
att jobba så mycket på Tellus




Snart kommer Emma och barnen hit och ska äta innan vi åker till högskolan.




Kommentarer
Gissa :D

När fan pussade du mig?? :S

2010-08-17 @ 20:51:44
ylva

Jag pussade dig på kinden på min fest :)

2010-08-17 @ 20:59:01
Elvira

Hihih :)

2010-08-18 @ 20:08:10
URL: http://elviton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0