12 December 2010

Det har varit lite dåligt på bloggfronten i helgen, det är så att jag antingen har varit iväg och druckit alkohol eller så har jag legat halft däckad pga alkohol.
Men nu har jag kommit igen med både kalendern och lite bilder.

I "morse" när jag vaknade så blev jag sjukt förvånad. Jag var inte speciellt bakis, jag hade liksom energi i kroppen. Visst att jag skakade lite, men det hör ju bara till.
Så nu har jag satt igång med en riktig söndagsstek, nån som är sugen. Det räcker till många.

Ikväll åker jag väl till Pernilla antar jag, hon lär ju inte pallra sig hit iaf. Måste ju hitta på nåt vettja. Lite film, lite ostbågar, lite cola. Eller vad säger du PP?

Nä nu måste jag ut till min schtek, vända lite på den kanske. Sen blir det dusch.

Puss!!

Det pirrar lite kan jag erkänna :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0