14 December 2010

Grattis min kära morfar på födelsedagen.
Shit va gammal han börjar bli nu, jag är faktiskt väldigt imponerad av min morfar. stålmorfar liksom. jag är inte 100 på hur gammal min morfar är (ja veeet, sjukt dåligt) men han är ju närmre 90 än 80. Bor hemma, kör bil, tar hand om allt utan hjälp.

Nu sitter jag och väntar på att syster ska ringa och säga att jag ska åka till henne för massage. Hoppas hoppas hoppas!!!

Sen måste jag väl äta nåt efter det och sist men inte minst så ska jag till skolan idag.

Meeeen nu ska jag fortsätta kolla på de korta modellerna i topmodel och fortsätta göra mig fin för dagen.

Puss på er!

Vad är det för feel på mig??!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0