15 December 2010

Idag är det mindre än 10 dagar kvar till julafton och det är 15 dagar kvar till daaaaalarna!! Fan va jag längtar, ska bli så jäääävla roligt utan att överdriva.

Idag så ska jag tydligen leka med Eeda och Cornelia, massa trevligt. Längesen jag träffade de båda om man inte räknar med krogen i fredags :P

Ska inhandla en julklapp, en speciell julklapp :) Hoppas att han blir glad. Sen måste jag kolla efter en julisklappus åt farsan med. Suck pust och stön, han är alltid svårast att köpa till. Tänk när man var liten, va smidigt det var då. Då köpte jag typ strumpor till farsan utan att han brydde sig, tänk om jag skulle komma med det nu. Vilka blickar jag skulle få :P Haha!

Men nu, för at göra ida nöjd så måste jag väl börja göra mig iordning antar jag.

Ha en underbar dag!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0