16 December 2010

Nej jag var inte alls bitter igår när jag skulle gå och lägga mig. Fast det hade jag och andra sidan anledning till att vara, är fortfarande bitter över det hela men inget jag kommer att orka lägga någon energi på idag.

Snart kommer min syster och mina underbara pojkar hit. Ska mysa sönder dom!! Dom två plus mina pojkarr hemma är de bästaste pojkarna som finns. Finns inga bättre än dom, i pojkväg allstå. (Haha, "Jag ska bli lesbisk!!" haha. Nä troligen inte.)
Jag ska iaf bjuda på lunch idag vilket kommer att bli köttfärsås och spagetti, inget emr avancerat än så.
Sen klocka  13 så ska jag tvätta, kom på att jag nog behöver lite rena kläder till helgen. Har typ inga strumpor kvar nu :P

Men nu måste jag nog hoppa in i duschen, ser ut som fan i håret.

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0