26 December 2010

Nuu är jag uppe ur sängen och klockan är 13.50.

En sumering av gårdagen kan vara typ massa trevlig förfest med massa roligt folk, blandat folk.
Taxi in till stan vid halv 23 och partajadet fortsatte på Olearys. Underbart trevligt med skaka rumpa.
Men sen blev allt bajs en stund, men som tur va så fanns paret Pillipill och Pirripirr som gjorde saken lättare.
Sen gick jag hem "tidigt" och fick ett trevligt samtal när jag kom hem, eller egentligen två trevliga samtal.
Så kvällen slutade kanon iaf.

Nu längtar jag till nyår som in i helvete. Underbara människor i Dalarna, människor man inget annat än trivs att umgås med.


Men nu ska jag in i duschen en sväng och bli människa igen, sen måste jag äta nåt innan det bär iväg till mor för ytterligare julfirande.






Duuu kan dra dig ur mitt liv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0