27 December 2010

Jao nu ligger jag i sängen och ska somna till ett avsnitt av en lagom bra serie Boardwalk Empire.
Det är ju faktiskt så att jag är en stor serie nörd och hör jag om en serie så måste jag tyvärr se den.

Annars har dagen varit kanon även om jag faktiskt inte har gjort särskillt mycket.
Jag var uppe på a6 och träffade Johan, lika trevligt som alltid. Efter att ha varit där uppe nån timme åkte jag hem i hopp om att det fanns en tvättid, men det gjorde det icke. Så det blev lite (massa) disk och matlagning istället.
Sen blev det soffa och serie tills jag blev rastlös och gick till willys.
Sen har det bara varit soffan resten med massa tagg inför nyår, det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar till vi åker ju, sjuuukt jäfla roligt!!
16 underbara människor i en stuga i dalarna, kan det liksom bli bättre?? Icke!

Imorgon blir det tvätt 10-13 sen en snabb jävla sväng till a6 och efter det jobb 16-21 super kul :D? Men dagen kommer att gå fort, det är huvudsaken.

Ha det underbart och dröm vackra drömmar..
Puss!!


Det får åka med en underbar bild på min kära systerson med, man kan ju liksom inte få för mycket Elliot



Tänker på dig tyvärr.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0