31 December 2010

Waaah!
Nu sitter jag här i våran söta lilla stuga och väntar på att Pillipill och Brevitz ska komma tillbaka med lite frukost. Resten av gänget är iväg och åker skidor.
Kämpar som fasen med det mobila bredbandet, får typ hålla datorn i luften för att det ska funka. teckningen här ute i mitt i ingen stans är itne kanon bra kan jag säga. Men huvudsaken är att jag har teckning på telefonen och det har jag ju och typ ingen annan :P

gårdagen var mest en enda lång resa, fick vänta lite här och där, blev stoppade av polisen, fick laga passagerarrutan, hade snö upp till midjan när jag skulle kissa i skogen, fått lära mig en ny dans.
Men vi kom fram och in i stugan till sist då vare bara all in igen.. ett tag, sen efter mat och annat fick ylva en litet astmaanfall så hon kröp till korgs tidigast av alla. men det hjälpte ju inte eftersom festen jag lämnade fortsatte en stund senare i samma stuga som hån låg. Men men, är det runt nyår så r det, kan itne begära nåt annat.

sen ska vi iväg och handla lite, jag ska ha halstabletter bland annat. Känner att det är påväg åt fel håll, så det är väl bäst att börja lindra nu redan innan. Och efter det så börjar vi väl göra oss iordning för årets och nästa årets bästaste feeeest!

Men nu kommer frukosten så nu ska jag väl vara lite social igen.

Men puss och kram gott nytt år!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0