Dagen före dopparedagen

Och jag har soovit bort heela dagen. himla skönt, fast hade egentligen inte tid med det alls. Oj oj oj va jag har att göra nu. Shit! MenYlva löser allt? hoppas jag..

Igår:
Jobb 13.30-21. hade planerat att dra till Olles men det sket sig för pernilla ville hellre sitta hemma och mysa med Pirre. Så den ideen dog fram till att jag hade varit hemma i 20 min då Ida ringde och frågade när jag kommer till olearys. Så jag har inte så mycket mer att säga om igårkväll mer än, vilken jävla kväll. hahahahhahahahahhahahahahahhahahaha.
Jag säger inget, så har jag ingenting sagt. Men, hahahahhahaha!

Nu ska jag snart iväg till a6, tjohoo? nej verkligen inte, kommer vara apmycket folk. Men vad göra, måste man så måste man.

Sen ikväll blir det att sova hos mor.. Bingolotto fot the win!

Men puss på er så kanske jag skriver nåt imon. Annars Gooood Juuuuul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0