Jag har problem

Som rubriken lyder, jag har problem. Stoora problem. Riktiga I-landsproblem.
Som ni vet så har jag en mycket kär vän som bor hos mig för tillfället, igår så flyttade hon hem alla sina partykläder hem till mig.
Tyvärr så är alla hennes kläder i precis samma storlek som jag har, alltså alla klänningar, linnen, toppar och skor är lika mycket till för mig som henne.
Imorgon så ska jag ju på partaj hos Pernilla och vad fan ska jag ha på mig?! Jag har typ 5 klännignar och lika många par skor som jag väljer emellan. SUCK! Varför kunde hon inte ha haft en storlek större än mig, då hade allt varit mycket lättare.

Men men, syster får hjälpa mig med det problemet imorgon.


Men nu ska jag lägga mig och kolla på lite serier tills jag somnar.

Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0