Julkalender - Min bästa vän

Hur ska man kunna berätta om sin bästa vän utan att göra någon arg för att den personen inte blir skriven om? Hum?!

Jag har ju min kära Pernilla, som och andra sidan precis har gjort slut med mig. Men jag kommer alltid älska henne <3 Vi har liksom aldrig tråkit när vi umgås vad vi än gör. Stör, stördae, stördast!
Jag vet att hon finns när som helst om jag skulle behöva. Älskar dig gumman, glöm aldrig det!

Sen har vi ju min kära inneboende, jag menar jag skulle aldrig låta henne bo här om jag inte visste att vi alltid kommer att funka som vänner. Hon är den som alltid ställer upp vad det än gäller. Hon är den som hjälper till när det behövs, varesg det gäller att flytta en bokhylla, ekonomin eller ta hand om mig när jag är kanonfull. Kära Sissi, jag älskar dig! Du och jag kommer att vara vänner jämt, synd bara att det är hon den där som fick oss att bli vänner. Haha!

Tillsist måste jag ju nämna mina kära Lama och Eda. Vi har varit bästisar sen ettan i gymnasiet. De är sånna där kompisar som jag alltid kommer att ha och kan vända mig till även om vi inte har hörts av eller umgåtts på ett halvår.

Dom kommer alltid att finnas  i mitt hjärta what so ever! <3


Kommentarer
Camilla

Hon den där som fick oss att bli vänner? Tja, vad jag kommer ihåg var det jag som presenterade er.. o jag har fortfarande ett namn!

2010-12-07 @ 14:17:21
sissi

Älskar dig med min kära Ylva. Tack för att du finns och för allt du gjort och gör. Kommer alltid finnas i ditt liv och du kommer alltid finnas i mitt hjärta.. <3

2010-12-07 @ 17:59:01
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0