Julkalender - Min första kärlek


Johan.

Han var min första första kärlek. Då gick vi i 5:an eller 6:an och han flyttade hit och in i vår klass. Jag och min bästis på den tiden varvade honom mellan oss, så det kanske inte var riktigt kärlek direkt :P

Så om inte han räknas så var det min kära Felix.
Felix blev jag tillsammans med när jag gick i tvåan på gymnasiet, han var då ett år yngre än jag. Men vi var dunderkära. Vi träffades genom kyrkan då vi båda var medlemmar i SKUJ och vi båda var konfirmandassistenter. Om jag ska vara ärlig så kommer inte riktigt ihåg hur länge vi var tillsammans, med det var nästan ett år iaf.
Det var jag som gjorde slut med honom eftersom mina känslor hade svalant.
Vårat break-up var ine riktigt okey, han blev svinförbannad och pratade inte med mig på flera år. Hatade mig. Men nu för några år sen så träffades vi på en fest med gemensamma vänner och pratade massa. Det kändes väldigt bra.


Kommentarer
Anonym

låter som du är jätte gammal när du skriver "på flera år" och "bu för några år sen# HIHI! ;P

2010-12-02 @ 16:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0