Julkalender - Mina föräldrar

Min mamma torkar rumpor på ryhov och min pappaa är testtekniker åt Ferarri.

Min mamma heter Kerstin och min pappa heter Hans. Dom har gift sig och skillt sig två gånger och senast de skilde sig var nångång runt när jag var 4 år.
Men det bästa är att dom fortfarande är jätte bra vänner, så vi firar jul och sånt tillsammans fortfarande utan problem.
Mamma är född -54 alltså är hon, nä jag orkar inte räkna och pappa är född -50 så han är 60. Oj va gammal han har hunnit bli :P
Min kära mor jobbar som undersköterska på Medecin på Ryhov och min pappa testar Elektrolyt kondencatorer på RIFA i Gränna. Kondencatorerna köper BOSH som säljer dom vidare till till bland annat Ferarri, alltså min pappa är testtekniker åt Ferarri :P Haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0