Träskpadda ;P eller va var det?

Nu har jag kommer hem från isbjörnland.
Jag och Pernilla har varit ute hos Pierre och Emil ikväll. Mssa trevligt, spelat rockband och tittat på topmodel, lyssnar på arga pojkar som spelat voff och ätit en ny favorit - popcorn med dipp. Dissade inte förrän du har smakat, det gjorde jag och ångrar mig.

Imorgon blir det förhoppningsvis *fingers crossed* massage. Känner verkligen att jag och min rygg/axlar och nacke behöver det.

Och sen mellan 17-20 ska jag till skolan, där jag dessutom måste klara mig utan Emma för att hon ska på pojkarnas första lucia.
Nää, jag har väl inte så mycket mer att tillägga nu. Sängen nästa och nån dålig serie.
Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0