10 Februari

I morse åkte jag till skolan för att göra sluttentan i Omvärdnad.. Och hur gick det kan man fråga sig? Jag har inte en aning, men jag tror att jag skrapade ihop ett G iaf.
Sen åkte jag hem, har ätit frukost och druckit kaffi, men inte så mycket mer än så.
Någon som har en ide vad som händer i dag/ikväll? Är ledig i morgon och är sugen på att hitta på nåt kuligt :D

Vi var ju på Monkey Town igår förresten, har sån nedrans träningsvärk i benen efter allt studdsmatthoppande :P


Sen var ju jag och mamma hos Lilla alice och hennes föräldrar i söndags :)


Men nu ska jag väl.. göra ingenting och ha jätte tråkigt. Visst det finns ju saker att göra som städa, diska, dammsuga och sån. Meeen det är ju ganska så tråkigt.
Sitter faktiskt mest och väntar på att posten ska komma i hopp om att det liggen en avi där så jag kan hämta mina nytraderade klänningar :D

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0