13 Februari 2010

Jag är lite trötter faktiskt. Men det är för att Markus är en vildning och Elliot är likadan fast yngre.

Igår var det strömmavbrott till och från i skogen, jätte kul tänkte Ylva som är livrädd när det är för mörkt. Och när strömmen går i skogen så är det möörkt, ett mörker som stadsbor inte någonsin har varit med om. Superkul att ligga och kolla på tv och bara vänta på att allt slocknar. Meen jag klarade mig, det slutade strax efter att Emma hade gått och lagt sig.

I morse vaknade jag som vanligt att Markus kommer ner för trappan och in till där jag sover:
-Yyylva.. Yyyllvvaaa..
-Jaa..
-Nu har jag väckt dig :D
-Ja det har du, Markus.
-Är det lördag idag?
-Ja det är lördag..
-Då är det lördagsgodis idag!?

-Ja det är det


Efter en stund kommer syster ner med Elliot och parkerar honom på mig, vi satt en stund och gosade (jag försökte gosa med Elliot men det var inte riktigt vad han ville) och nu har vi precis ätit fruskost.

Jag är kvar här ute i skogen till efter lunch då vi åker in till storstan för att handla lite och då skjuttsar Emma mig hem.
Så den stora frågan är..:
Vad ska jag göra ikväll? Någon som har en idé?

Ha en fin förmiddag, antagligen så sover de flesta som läser min blogg nu.. Förutom du då Camilla. Så God Morgon och förmiddag på dig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0