19 Februari 2010

Fortfarande lika förkyld, men nu har snoret släppt hjärnan och börjat rinna ut ur näsan på mig. Så nu går jag runt och snörvlar istället. Halsen gör inte så ont längre men jag har börjat hosta och nya ordentligt istället. Yeeey!
Jag vet, jag tycker jätte synd om mig själv nu!
Men det är ju ingen annan som gör det :P

Idag så är Camilla iväg på vissa grejer som inte ska nämnas. Men gumman, jag vet att det kommer att gå bra. jag tänker på dig :)

Jahaa idag hade jag väl tänkt att städa lite. Meen jag får se hur det går med det.
Är det fredag idag förresten? Då kan man ju gå ut ikväll.. Eller inte! Varken råd eller ork.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0