2 februari

Idag gick jag upp och åkte till skolan. Där började vi med vårt jätte grupparbete som senasre blev ett inviduellt arbete, så nu ska man göra en muntlig redovisning själv. Inte roligt, men vi fick igenom att det skulle gras för en mindre grupp så det är ju skönt.
Så vi började som sagt med arbetet i skolan, slutade strax efter 13 då åkte jag hem till mor och fortsatte/gjorde färdigt arbetet så nu är det klart.
Och nu sitter jag hemma med en helstekt fläskfile i ugnen som jag bara vääntar på att få sätta tänderna i. Mumms! Testade på en ny variant idag så man får se hur det går med det :)

Imorgon ska jag fotas, tydligen ingen som är sådär himla sugen på det så jag får väl dra dit själv. Ska ju träffa Richard som jag inte har sett på evigheter och år så det ska väl bli roligt ändå.

Ryggen gör ont, har aldrig haft ont efter en tatuering men aj fan. Att tatuera halva ryggen gör ont kan jag meddela ;P

Men nu ska jag kolla potatisen så inte den blir bränd.
Tjingeling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0