21 Februari 2010


En jääääätte gammal bild. Shit! :O

Jahaaaaa...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag var hos Lilla Lama igår, trevlig trevlig. Satt och tjötade och kollade tv, lika mysigt som vanligt.

Idag hade jag tänkt eller jag mååste städa. Dte är såå äckligt hä hemma nu. Det är nästan så att jag inte ens klarar av det och för er som känner mig. Jag klarar en hel del när det gäller det :P
Men jag är så iinte taggad för det, sjuukt tråkigt. Men det är väl bara att ta tag i det antar jag.

Morsan ville att jag skulle komma hem till henne och hjälpa henne med att gräva fram bilen, meen jag skippade det. Jag skulle visseligen fått mat som tack flr hjälpen, men jag har lite mat kvar hemma så jag klarar mig nog :P

Men jag ska sätta igång lite musik i högtalarna nu och komma igång.


Kommentarer
Tompa

Hahaha...tror de är min bil du sitter i.

Lika söt som alltid

2010-02-22 @ 01:04:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0