23 Februari 2010

Ja nu sitter jag här, uppe tidigt för en gång skull.
Det finns ju bara en anledning till det och andra sidan. Syster Emma och barnen kommer hit :) Emma ringde för en stund sen och sa att de var påväg. Mysigt! Jobbigt bara att titta ut och veta att det första vi ska göra är att gå på en promenad..
Snön tar liksom aldrig slut! Jag blir galen!

Igår var en halvdag med Pööni. Lika störd som vanligt, hon lockar liksom ut det bästa ur folk. Tjockisar var vi också, när jag kom dit var hon hungrig, då blev det potatisbular, bacom och lingon.
Efter ett par/några timmar så var vi sugna på nåt. Så vi gick till Willys och inhandlade vitlöksbröd, tzatziki, gurka, morötter och dipp. Och till desert blev det fruktcocktail med grädde och glass. Mumma!

Som sagt, dagen blir att umgås med mina änsklings barn och syster då förstås. Myysigt :)

Sen längtar jag bara till på lördag, då det blir Reunion med mina klasskamrater sen 1:an på gymnasiet - Karin, Malin E och Malin B. Sjuukt längesen jag såg dom, eller ja Karin springer man ju på på Råslätt ibland eftersom hon bor här med. Men de andra två är det måånga år sen jag träffade. Sjukt Kul!

Men nu ska jag göra mig färdig för snöstormen :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0