25 Februari

Jag gillar fortfarande inte anonyma kommentarer. Speciellt när det är indirekta påhopp. Om det är nånting som du tycker är fel i det jag gör, så kan du eller ni iaf stå för det så att jag har en chans att försvara mig.

Sjukt rolig kväll igår iaf, dock inte lika roligt idag. Sov hos Pööni inatt och när vi vaknade sa vi samma sak. Detta är ingen vanlig bakfylla, detta är mycket värre. Jag mår fortfarande sjukt konstigt, skakar i hela kroppen, illamående men huvudvärken försvann efter att jag hade tagit min treo.

Så iaf jag åkte hem från Pernilla vid 12 typ tror jag, tog en sväng förbi Willys och köpte ostbågar. Kom he, la mig i sängen och kollade på en film  och sov lite tror jag :) Och nu sitter jag här och gör ingenting medst, slötittar på tv. Borde äta nåt med.. Orkar bara inte laga mat. Men men, finns ju ett par matlådor i frysen som jag kan äta.


Kommentarer
jessica

Jag skrev en ironisk kommentar som löd på ett ungefär "oj vad du dricker mycket=)" om det var den du syftade på ..Men jag SKOJADE bara med dig med tanke på att jag nån gång läste att du inte gillar oanonyma kommentarer.hehe förlåt om du tog illa upp, har lite dryg humor ibland=)

2010-02-25 @ 18:36:01
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1
Anonym

anonyma menar jag ...

2010-02-25 @ 18:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0