3 februari

God morgon alla, nog för att jag har varit upp ett par timmar, men men.
Nu ska jag snart iväg till skolan för att ha lektion i 3 timmar och efter det bär det iväg till fotograferingen.
För er som vill dit innan 16 så är det i G huset vid kulturhuset. Sitter en poaster utanför, gå in och kolla fall dom har tid om inte annat så gå därifrån :P Fotograferingen är gratis det är baara bilderna som kostar lite, hur mycket vet jag inte.
Bara att ni säger till att det är Ylva som har tipsat så är jag glad :)

Men nu ska jag ta bort nagelacken som itne sitter på mina naglar. Någon där ute som har ett tips på hur fan man lyckas att måla naglarna utan att få nagelack på halva fingrarna?

Herrå!

Då...
Och nu..




Kommentarer
koffe

jätte fina ju:P

2010-02-06 @ 03:55:44
URL: http://koffekohl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0