Fredagskväll igen


Flickorna förra helgen, rooligt var det :)

Ja fasen va veckorna går fort, känns som det var fredag igår men så var det ju inte.
Idag har Camälla varit här och lektmed mig. Tjötat om allt och inget som vanligt.

Nu ska jag snart iväg till Ida för lite partaj och utgång, nice! Alltid lika roligt :) Men förhoppningsvis blir det ganska lugn, ska förhoppningsvid hem till pappa imorgon med Emma och barnen.

På söndag ska jag till Gränna igen, men då till Mormor och Morfar och sen Jocke, Marie och Alice :) Myysigt!
Efter det så ska jag träffa Pööni och se hennes nya lya. Fuskigt, vill med ha en billig etta på torpa :/ Höhö!

Men nu ska jag snart med bussen, måste hinna få i mig min Corona fört bara.

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0