Ny design igen

Jo jag är väldigt dålig på det, amatör liksom. Men jag tycker att det är kul. Kommer på något nytt varje gång. Och jag känner faktiskt att jag blir liite bättre för varje gång.

Men jag har ett problem, jag vill få inläggen bredare, få ett mindre mellanrum mellan menyn och inläggen.
Hur gör jag?!?!

Men nu ska jag ner till tvätten igen och Pernilla förresten, jag lekte lite med en header till dig. Du får komma hit och kolla fall det är nåt sånt du vill ha. Jag tänkte på dig eller ja.. Jag tänkte roosa :)


Kommentarer
Pernilla

Gött!! Du måste verkligen fixa min så den inte är så tråååkig!!! hihi PUSS

2010-02-08 @ 20:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0