2 januari 2010 - Listan

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? börjat läsa till undersköterska
2. Höll du några nyårslöften? hade inga, man mår så dåligt när man inte kan hålla dom ändå :P
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Ja, det är ett par stycken som bidde det :)
4. Dog någon nära? Min älskade Tarzan
5. Vilka länder besökte du? Sverige och Skåne
6. Är det något du saknar år 09 som du vill ha år 10? Utlandsresa bland annat
7. Vilket datum kommer du alltid minnas? 
ar var din största framgång 09? Att det faktiskt har gått bra i skolan
9. Största misstaget? Hemlis
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja min stressmage är ju nu ett faktum. Men den ska jag göra något åt 2010
11. Bästa köpet? Hum?!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Att åka till Jeppe
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? Mycket, Jag blev ju tillsammans med jeppe och Alice fick ju min bror som pappa  och Elliott fick min syster som mamma=)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 09? Det är många olika
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? Det ligger nog på samma nivå
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Partajat
17. Hur tillbringade du julen? Med min familj
18. Blev du kär i år? Japp
19. Favvo program på TV? Jag tittar på det mesta, är en såkallat tv-nörd elelr soffpotais :P
20. Största musikaliska upptäckten? Jadu..
21. Årets bästa film? Jag vill säga Avatar men jag har inte sett den än. Annars så är det nog nya haoop potter och Twilight 1 och 2
22.  Finns det något som hade gjort ditt år bättre? Antagligen
23. Hur skulle du beskriva din stil år 09? Nä, jag har so vanligt ingen stil. jag kör lite blandat :P
24. Vad fick dig att må bra? Det var mycket, men framför allt Jeppe och Mamma
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson, finns det något annat alternativ?
26. Vem saknade du? Jeppe när jag inte träffade honom
27. De bästa nya människorna du träffade ? Mina kära kallkamrater och Jeppe
28. En värdefull läxa du lärt dig i år? De flesta läxorna i Medicinsk Grundkurs ;P
29. Citera en sångtext som beskriver ditt år 2009? Det vet ja inte duu

2 Januari idag då..
Har precis varit iväg med mamma och köpt kattmat och nu ska jag ta en macka och sen sätta igång med att dammsuga mig lägehet. Granbarr överallt - Jag hatar det!!

Hare fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0