16 januari 2010


Systrar Laurin

Det blir ingen Avatar idag, fimen var mer poppis fortfarande än vad vi trodde. Nu när vi skulle gå in och kolla/beställa biljetter så fanns det bara 1 plats kvar.
Så vi får se hur det blir, det verkar som både jag och Emma är hyffsat sega idag så det var kanske bara skönt att det inte blev bio. Nu blir det nog bara lite vin istället och en liten utgång kanske :)

Nu sitter vi eller jag sitter och Emma har intagit soffan och myser lite, tjötar. Jag känner att jag borde hoppa in i en dusch inom snar framtid med. Men än sålänge är det ganska ansträngade.

Jaja, sluttjatat för denna gången.



Kommentarer
Camilla

Ska du festa idag igeen?! Ta det lugnt vännen för sjutton!

2010-01-16 @ 16:36:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0