2 januari 2010

Det känns konstigt.. 2010 det känns inte som det har blivit ett nytt år. Inte konstigt med tanke på omstädningheterna. Denna julen och detta nyåret kanske inte har varit det bästa. Men det är ju bara hoppas på att 2010 blir bättre än 2009 slutade.

Annars så har jag som sagt inte gjort så mycket idag, dammsög hela lägenheten, har ätit lite sen har jag mest legat i soffan framför tv:n med datorn iknät.
Nu funderar jag på att åka upp till a6 en sväng och köpa upp mitt presentkort på HM. Är lite sugen på att hitta på nåt, men frågan är ifall bekväma Ylva kommer att lyckas att ta sig upp ur soffan ändå :P

Ikväll är det någon bra film på tv har jag för mig, någ häxa som inte vill va häxa fim, gillar sånt, vad sånt nu innebär :P

Nä, nu skriver jag ju bara massa strunt ska väl ta och göra nåt kanske.. Hmm.. Vi får se hur det går med det.

En sak är säker iaf..

.. Jag vill ha Sommar!

   
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0