22 Januari

Haha, vaknade här för en stund sen av att Camälla ringde. lagon roligt, fast när jag såg va klockan var så var det ine så illa. Hade ju fått mina timmar av skönhetssömn.

Idag skulle jag ha lekt med Pööni, men det hade hon glöt så hon jobbade nu när jag ringde. Attans! Så nu ska jag åka hem till Camilla istället och underhålla henne nä hon tvättar.

Tänker dock inte stresa iväg någonstans, ska ta good tid på mig att göra mig iordning idag.
Jag ska verklien njuta av att min långhelg börjar :) Ingen skola förrens på tiisdag.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer, inget speciellt antar jag. Ska nog bara ta det lugnt faktiskt.
Jag vet bara att jag måste iväg och handla sallad eftersom det ät det jag ska ha med mig imorgon till sissi.

Men nu är det sluttjatat.
Lite bilder från nya kameran, så nöjd är jag:) Kanske inte blir dom bästa bilderna men den duger absolut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0